Sista dagen...

Idag är min sista dag som 22-åring.. Ojojoj, spännande!! Den ska dock spenderas på jobb, 9-18.15:-p Är inte supersugen, men vad ska man göra. Efter idag är jag ju ledig en hel vecka, vilket känns superskönt!! Har dessutom så fruktansvärt ont i min rygg idag, varenda positionsförändring känns som bara den. Gäller att hålla ryggen rak och lyfta med benen idag;-)

Veckan som gått har bestått av jobb...
I onsdags jobbade jag först 9-15, var hemma och tränade lite för att sedan återvända till jobb vid 22. Hade kick-off, vilket innebar lite småpill i butiken samt god mat och andra trevligheter. Fick i uppdrag att skriva ner positiva egenskaper hos våra kollegor. Gillade det, var kul att få höra så fina ord om sig själv:-)

I torsdags var jag ledig och drog därför med mig babe ner till Beddinge. Jacob
spelade golf med Anders, medan jag solade med mamma, gick en runda med Maria och vovvarna för att därefter ta en löptur. Vi hade supertur med vädret och kvällen avslutades med tacos ute på verandan. Härligt!! Dagen efter skjutsade mamma oss till tåget i Svedala, mellanlandade först i Anderslöv för att mamma skulle till sjukgymnasten. Under tiden tog Jacob och jag en sväng på byn, bland annat upp till kyrkogården för att Jacob skulle få träffa släkten;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0