Onsdag 25/8-2010

Sov till nio idag, kände att jag behövde lite sovmorgon. Jobigt bara att jag drömmer så mycket...och framförallt med tanke på att det är övervägande sorglöiga drömmar. Vaknade med tårar i ögonen:-( Hade varit skönt med en blank natt... Menmen, avnjöt det obligatoriska kaffet tillsammans med nybakat bröd med ost. Mums! Nu är jag klädd och ska bege mig ner mot stan..

Topp: NY! H&M Everyday
Jeanstajts: Pieces
Var och noppade mina ögonbryn igår, då de alltför länge fått leva sitt eget liv.
Nu känns det som jag knappt har några kvar alls...hon tog lite väl mycket. Plus att hon råkade ta lite mer på det ena.. En ögonbrynspenna hamnade plötsligt överst på inköpslistan;-) Menmen, de är välansade iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0