Onsdag 18/8-2010

På betydligt bättre humör nu...några lugnade besked senare:-) Är så glad att jag har min skatt som stöttar och hjälper mig. Han är så mycket bättre på att se vad som kan göras rent praktiskt, medan jag faller ihop i en hjälplös liten hög.. Jaja, nu är jag glad iaf, och då blir allt annat också så mycket lättare. Förutom att städa kanske. Hade tänkt följa upp måndagens städrace idag, men det gick inget vidare. Menmen, imorgon är en annan dag. Och tvätten blev vikt iaf:-)

Strax dags att bege sig mot jobb, insåg när jag kollade lite framåt i kalendern att jag visst jobbar 11 dagar på raken!!
Jeez! Känner mig soft och fin idag iaf, blev inspirerad av mitt senaste köp...vilket ledde till djuriska detaljer:-)

Jumpsuit: H&M Divided Red
Strumpisar: Leopardmönstrade från H&M
Kofta: NY! Ullared
Hårklämmor: Leomönstrade rosetter från H&M
Skor: Låga, vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0