Nja...

Läget känns sådär för tillfället. Oro, både gällande skola och volleyboll. Hoppas på att kunna se tillbaka på detta om några veckor och andas ut. Fram till dess kämpar jag på. Idag verkar vädret iaf vara något bättre, kanske kan slippa ännu fler översvämningar...

Igår hade jag en mysig kväll och eftermiddag.
Hem efter jobb vid tre, softade runt tills babe kom hem och gjorde middag. Rödbetssallad med apelsin, valnötter och creme fraiche med ingefära till. Riktigt gott faktiskt, tro det eller ej;-) Slängde även ihop en sats negerbollar, då sötsuget var enormt. Verkar vara en negativ trend just...och det värsta är att jag inte pallar bry mig:-p

Klickade hem en ny baseballjacka från Gina Tricot, då min har tappat en knapp.
Har inte skickat tillbaka den än, men nu ska jag få tummen ur. Kändes sådär, gillade ju tröjan massor. Så det fick bli en ny...plus lite annat. Kommer känna mig lite djurisk i höst, gillas skarpt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0