Mina fina kollegor..

Hade en bra sistadag på jobb igår. Kände mig på bra humör och var bara glad över att få spendera tid med mina fina kollegor. Som överraskade mig så fantastiskt fint! Med en otroligt vacker orkidé och ett sött kort. Jag blev så glad! Och rörd, haha!! Underbara människor! Lite roligt att den var så stor...och jag som hade cyklat till jobb;-) Haha! Funderade och grubblade lite över hur jag skulle få hem den. Sen, helt plötsligt, dök mamma upp! Utan att jag visste det. Hon umgicks med mig sista timmen då jag hade prov, shoppade lite och skjutsade sedan hem min blomma. Måste varit ödet...


Trots att jag är så fantastiskt glad över att jag ska få börja plugga så känns det lite trist att lämna de här trevliga människorna. Jag har ju ändå jobbat där ett tag nu.. Men, som sagt, hade aldrig pallat i längden. Kommer ju fortsätta i poolen, ska kika lite extra efter pass på Mobilia.. Och ringa chefen och höra mig för om julen och nästa sommar. Så jag får ju träffa dem igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0