Min dag..

Idag är det min dag...och den är regnig:-P Men den har varit fin ändå. Inleddes med sång, muffins med 23 ljus och presenter. Babe sjöng så fint och gav mig en fin röd morgonrock. Han har tröttnat på att jag snor hans hela tiden, haha!! Nu har jag en egen fin, som jag slipper rulla upp ärmarna på. Fick även att vi ska gå och se Spamalot på Nöjesteatern i september, ska bli superskoj:-)

Vid elva mötte jag upp Biffen och blev bjuden på födelsedagsbrunch på Debaser.
Mums, den var hur bra som helst!! Vi tog om tre gånger, satt utomhus och njöt av maten och av att slippa bli blöta. Jäklar vad det regnade, stod som spön i backen. Sen rullade vi hem;-)

Vid tre kom släkten för det traditionella kalaset..
Tårta, kaka, kaffe. Precis som det ska vara. Blev ett jäkla liv...som alltid när min släkt är någonstans. Stackars babes föräldrar, de blir helt utmattade;-) Mamma och pappa hade dessutom tagit med sig Kvick och Acke<3 Mina bebisar, de blev helt galna av att vara i storstan, stirriga som bara den.

Nu har alla gett sig av och vi sitter och pustar i soffan.
Kvällen lär bli lugn, har fortfarande ont i ryggen så pallar inte så mycket annat. Plus att det är babes sista lediga dag...imorgon börjar allvaret igen. Jag är å andra sidan ledig, men har likväl en hel del att fixa. Handla, boka in grejer och tvätta. Plus att Ylva ju kommer hit imorgon. Måste kolla upp lite skojigheter som vi ska hitta på, gästen måste ju underhållas, haha!! Hon fyller också år idag, Grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0