Ledig måndag

Det är skumt väder hos oss. Ser kallt ut inifrån, men när man kommer ut är det varmt. Trots ösregn i lördags så känns det som att åskan hänger i luften. Får väl se vad det blir av det hela... Jag klarar iaf alldeles utmärkt att njuta av min lediga dag, trots skumt väder. Inledde dagen med att fara till Lund för ett frisörbesök. Trots att det finna en massa salonger i Malmö så tycker jag det känns värt att åka till Headline i Lund. Känner mig trygg när jag får komma dit, till min frisör som gör precis som jag vill:-) Plus att de har riktigt bra priser. Blev till att kapa de risiga, kluvna ochh allmänt slitna topparna idag. Känns riktigt fräsht, nu behövs bara lite färg så är jag redo för hösten.

Brukar alltid bli så shoppingsugen efter att ha klippt mig, så efter frisören strosade jag runt en stund på stan.
Älskar att gå på stan i Lund...det är liksom alldeles lagom stort. Testade en kofta på Gina Tricot, som jag spanat in tidigare. Men den var mycket tjockare än jag tänkt mig så den fick stanna kvar. Dock blev det ett par jeansleggings från Vero Moda...mörkblå med bakfickor och till riktigt bra pris:-) Jeanslegging, tajts, långa linnen/toppar och koftor kommer bli min melodi i höst.

Nu är jag hemma igen, har bakat bröd och var precis nere och slängde i lite tvätt.
Hämtade ut ett paket från H&M innan, som bland annat innehöll ett lakan. Så nu ska jag städa och bädda rent. Gäller att passa på när man är ledig, efter idag väntar sex arbetsdagar på raken:-p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0