Jag...idag

Hej och hallå från soffan.. Har spenderat de senaste timmarna med att läsa bloggar, studera skyfallet utanför fönstret och beställa kurslitteratur via Lunds universitetsbibliotek. Smidigt som attan, trodde jag skulle bli tvungen att åka dit efter jobb på fredag för att få tag i några böcker. Men nu har jag beställt fem, av typ åtta möjliga. Inte illa! Känns bra att börja ta tag i lite ordentliga saker igen:-)


Känner mig lite smått sunkig för tillfället, har varit så de senaste dagarna.
Tror det kan bero på att vi återigen har det så sjukt varmt på jobb! Man går liksom runt och är glansig och småsvettig hela dagen. Urk!! Har återigen insett hur underbara tajts är, så nu är det soft stil som gäller! På onsdag är det klubbdag på jobb + löning = big time shopping!! Hurray! Har lagt undan en massa, känner att detta är "inför hösten"-shoppingen då jag ju sedan måste hålla igen rejält. Så nu har jag laddat med en massa tajts och lite koftor. Ska vara chicast på Kulturanatomen;-)

Dagen slappeslöa outfit består av långt linne från Gina Tricot, randiga tajts från Nelly.se och stor, tunn kofta från JC.
Körde på mina nya converse till, klarade denna gång av att ha dem hela dagen! Fast hade lite småont i fötterna när jag kom hem...det ska erkännas. Men det går framåt:-) Körde på utsläppt svall tidigare idag, men det fick åka upp i en bekväm knut så fort jag steg innanför dörren..


Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-24 @ 04:22:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0