Hard work, work!

Inne på sjunde arbetsdagen nu... Börjar känna mig lite trött, men det går ändå förvånansvärt lätt. Har haft att göra hela tiden, då går tiden snabbare. Riktigt skönt att gå hem vid tre idag, regnet öser ner så sitter i soffan och tittar ut.

Haft en riktigt trevlig helg trevlig helg, trots massa jobb. Millan
kom på besök i lördags efter jobb. Vi käkade middag och drog sedan ner en runda på Malmöfestivalen. Kollade in Shout out louds och spankulerade runt lite. Trist att inte hinna spendera mer tid tillsammans, men kul det som blev. I höst åker Millan till England, och jag har lovat att hälsa på. Håller tummarna för att det blir London...min favvostad;-)

Igår efter jobb gick jag och babe till Gustav Adolfs torg och köpte festivalmat.
Blev lammburgare för min del, medan babe satsade på en chilensk bugare. Yummie! Sen promenerade vi bort till Stortorget för att spana in Lars Winnerbäck, tillsammans med resten av Malmö. Sjukligt mycket folk, såg typ ingenting. Men det jag hörde var bra:-) Lyckades hitta Emelie i massan, hon hade varit på styrelsemöte med volleybollen...var tvungen att uppdatera mig om allt som sagts. Hoppas vi får lite hjälp med våra problem nu.. Annars blir det jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0