Fredag 20/8-2010

Idag kommer barnbidraget, vilket antagligen kommer leda till kalabalik på jobb så här i skoltider. Har lyckats få det fantastiska passet 12-20.15 idag;-p Skulle egentligen börja 15 enligt mitt schema, men på jobb hade de ändrat till 12. Känner att jag behöver pengarna så här inför skolhösten, med tanke på att jag knappt kommer hinna jobba något alls då. Så det får bli tidig jobbstart..

Släpade mig upp vid åtta idag, för att hinna ha lite morgon iaf.
Inledde med en dusch, händer inte så ofta då jag inte är något fan av morgonduschar. Men idag behövdes det, och nu i efterhand känns det riktigt bra. Är helt "ny" idag, vilket ju alltid känns fint. Fick mitt paket från Gina Tricot igår, synd bara att det enda som inte var med var baseballjackan:-p Får fundera på hur jag ska göra nu, tror det blir till att försöka laga den andra. Får se..

Topp: NY! Gina Tricot (bara för att jag älskar London)
Jeanstajts: NYA! Pieces/Vero Moda
Skor: Låga, vita converse med tunn sula.. Håller på att gå in dem, då de är lite trånga. Får se hur länge jag står ut;-)
Klocka: Testbild från runns.se

Kommentarer
Postat av: Avenymamma

Tack för tipsen!! Mvh Avenymamma

2010-08-20 @ 19:30:49
URL: http://www.avenymamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0