En kväll på festivalen..

Igår stod jobb återigen på schemat. Börjar känna av det rejält nu, blir tröttare och tröttare för var kväll som går. Men börjar se ljuset i tunneln nu;-) Tre dagar kvar, sen en ledig dag och efter det har jag min sista arbetsdag denna sommar. Sen blir det skola för hela slanten, är laddad till tusen!!

Hade en riktigt trevlig kväll på Malmöfestivalen.
Spenderade den tillsammans med Emelie och Tove och satte fokus på att äta.. Texasburgare, godisremmar och jag fick äntligen prova churros! Spanska våfflor som man doppar o glass. Mumsigt, men övermättande. Fick sätta mig ner och pusta en stund efter intaget, haha!! Kollade typ halva Johnossis spelning och avslutade kvällen med att spana in Band of Horses. Hade aldrig hört dem innan, men de var riktigt bra.. Stod på riktigt bra platser med utsikt över nästan hela torget. Mäktig känsla att se när typ hela publiken klappade med..

Idag jobbar jag kväll, så tror knappast det blir någon festival..
Funderar på att sticka ner på stan en sväng nu på förmiddagen, skulle behöv fixa ett foto till mitt busskort.. Planering! Och sen blir det till att fara tidigt till jobb...måste ju hinna handla;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0