En dag på beachen...

Hade en urhärlig ledig dag igår, som mestadels tillbringades nere i västra hamnen. Har ordentlig träsmak i rumpan efter att ha tillbringat så många timmar sittande på hårda träbänkar. Riktigt kul och bra ordnat, kändes kanppt att tiden gick då matcherna följde varandra utan paus emellan. Såg totalt sex matcher och fick pratat en massa strunt med mina kära lagkompisar...då så gott som varenda en var på plats. Härligt!

När allt var slut inhandlades sushi och därefter stack vi därefter hem till Emelie.
Hon har sålt sin tv så det blev istället en kväll i pratandets tecken. Perfa, hade ju en massa att avhandla då vi inte setts på så länge:-)

Idag kommer Jacob hem!!
Hurray, längtar! Men innan dess ska jag jobba kväll...15-20.15. Känns helt okej, har hunnit ha en skön dag med sovmorgon och löprunda. Måste ta tag i mitt liv igen känner jag, nu får det vara nog med semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0