Dagen efter..

Känns lite bra att dagen efter födelsedagen är en måndag. Måndag är en fixardag, och fixat är just vad jag gjort idag. Vaknade av klockan vid åtta, hörde inte ens när babe drog igen dörren tidigare. Nu är semestern slut för hans del, lagom till att min börjar:-p Menmen, får ju Ylva på besök ikväll så ska nog klara mig. Ska bli kul att träffa henne igen, blir inte alltför ofta..

Ringde tandläkaren för att försöka få en tid till att laga min tand. Till min stora förvåning fick jag en tid redan idag. Kl 14.15. Hur ofta händer det?! Blev till att börja tvätta lite tidigare än planerat, tur att det fanns gott om tider idag:-) Hann även med en tur till Ica Maxi plus att klipptid är bokad till måndag nästa vecka. Ska bli skönt!

Nu är jag hemma hos föräldarna efter avklarat tandläkarbesök och den obligatoriska svängen förbi outleten.
Blev en övertröja från Hunky Dory som fick följa med hem, marinblå med krage och tennisracket på bröst och ärm. Preppy värre! Älskar tjocktröjor för tillfället, men kan tycka att de ibland känns för enkla. Denna är lite tjusigare;-) Köpte även, snäll som jag är, ett skärp till babe. Nu väntar jag på att mamma ska sluta skolan för dagen. Hoppas hinna en kopp kaffe och lite prat innan jag återvänder till Malmö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0