Back in Lund..

Åh, vad jag gillar Lund! Bli så nostalgisk och glad när jag kommer dit.. Promenerade i solskenet från bussen igår, kände mig alldeles pirrig, glad och nervös. Haha, kändes som man var sju år igen. Första skoldagen kändes helt okej, är ju alltid lite trevande i början. Efter introduktionen hade jag två timmar hål, då jag självklart hade hamnat i den sena gruppen. Det är mitt efternamn, alltid typ sist:-p Menmen, hakade på några kursare ner till CoffeBreak.. Bra där, måste skapa kontakter direkt.. De flesta av dem var dock i tidiga gruppen, så när de gick tillbaka till skolan så drog jag till UB för att hämta böcker..

Den officiella träningstarten ägde även rum igår..
Vi var tre personer:-( Illa!! Menmen, värvade en tjej till laget så vi blev fyra. Skulle ha värsta seriösa mötet...men det blev lite svårt. Vi försöker igen på onsdag. Blev lite irriterad då de som inte kunde komma hade hört av sig till Emelie istället för mig.. Det var ju bara jag som skickat ut mejl, menmen!!! Ska mejla ut idag igen, känns som lite grejer behöver förtydligas. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0