Uppladdning och tvätt

Denna morgon avverkar jag högar med tvätt, då vår tvättstuga skall byggas om och kommer vara lite smått otillgänglig ett tag framöver. Så nu fick det bli lakan, handdukar och rubbet. Var dock tvungen att inleda dagen med att springa till coop och köpa tvättmedel, då den som tvättade senast glömt meddela att det tagit slut.. Inga namn, men det var inte jag:p

Har precis skuttat ur duschen, var ute på en snabb löprunda innan.
Pallade inte ta mig bort till parken så fick bli rundan runt kvarteret istället. Funkade, gick fort.. Var inte så sugen egentligen, men tvingade mig.. Måste ju träna lite inför Vårruset i alla fall. På måndag kl18.30 smäller det:)

Imorgon är jag ledig och ska städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0