Torsdag

Började sent idag, men rullade likväl ur sängen vid kvart i åtta. Näsan rinner och jag är supersnuvig, blää vad tråkigt!! Tvingade mig dock ut på en löprunda ändå, måste ju ta vara på det fina vädret...och använda mina fina, sköna tajts;) Var jobbigt, kände mig superflåsig. Men skön känsla efteråt i alla fall. Måste se till att bli frisk till Vårruset, mindre än två veckor kvar nu ju!

Jobbade 12-20.15 idag.
Vi var superfå eftersom de inte lyckats få in nån fastpool. Kass! Blev bjudna på fika som liten tröst...men jag var duktig och åt bara vindruvor. Känner mig fortfarande peppad:) Imorgon jobbar jag morgon igen, 9-15 och sedan är lördagen ledig. Hurray!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0