Tisdag

Tre varv runt Pildammarna tillsammans med Biffen idag, gick som en dans:) Härligt väder och bra tempo.. Var ju tvungen att inviga mina reafyndade tajts. Sjukt sköna att springa i, får nog införskaffa ett par till.. Här ska springas!

Jobbade 9-16 idag, precis som igår.
Bägge dagarna har gått sjukt fort, tiden bara rinner iväg. Härligt! Imorgon blir det nog lite segare dock, jobbar enda till 18 då. Känner på mig att det kommer bli lite mer röj i butiken också...rean drar ju igång. Körde direkt hem efter jobb idag, skönt med ledig kväll. Gjorde ugnsomelett till middag, vegetarisk dag idag ju. Med sallad till, känner att vi måste bli bättre på det:) Blev inspirerad av Stina som i söndags berättade att hon och en kompis skulle köra onyttighetsfritt ett tag framöver. Så nu kör jag och babe på det också. Delmålet är nästa helg då det vankas födelsedagskalas för mamma, pappa och Maria.. Inte så farligt, men sen kör vi på igen:) Känner mig peppad so far!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0