Succe!

Bilden nedan innebär en succe kan jag tala om...det är nämligen första gången jag lyckas kopiera en bild från Gina Tricots hemsida och klistra in i bloggen. Fantastiskt! Bilden visar även ett av de inköp jag gjorde idag. Har velat ha en vit stickad tröja jättelänge och har även haft ögonen på just denna.. 149 kronor, nice! Köpte även två par örhängen...ett par stora guldiga pärlor och ett par röda hjärtan:) Fint

Spankulerade omkring en bra stund inne på Entre..
Köpte med mig en latte från Barista och gick sedan igenom typ alla butiker. Låga converse blev det inga då den störtsa storleken som fanns inne hos Märkesoutleten var 38:( Pytte ju, funkar inte alls. Blev istället ett par vita tygskor från Eurosko:) Favvoskon på sommaren! På Cubus köpte jag en jättefin vit kofta, med håldetaljer och trekvartsärm... Supersöt! Blev även en klänning från rean, kommer vara perfa att ha på jobb i sommar.

Var lite smådeppig imorse, vilket knappast vädret hjälpte till att bota.
Regnigt och grått...tråkigt värre. Men efter att ha fått strosa runt utan att stressa så könns det som humöret vänt lite:) Mötte upp babe och gick och köpte mat, kebab från Amanos...mums! Inmundigades tillsammans med en cider, nu startar vi;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0