Sm-final i sporten som räknas

Sista dagen denna vecka som jag börjar jobba klockan 7. Gutt!! Nämnde för en ansvarig att jag skulle gå in klockan sju idag...detta var mycket märkligt tyckte hon då ingen går in klockan sju på fredagar. Men hon löste det så att hon och jag går in tillsammans. Puuh, tur jag sa det annars hade jag fått stå där ensam utanför dörren i en timme. Hade inte uppskattats kan jag lova.

Efter jobb igår shoppade jag finaste kjolen, som jag haft span på länge.
Var tvungen att göra det igår då det ju var klubbdag med 10% extra rabatt.. Kashing, ett kap! Stack hem och panikgjorde middag, slängde i mig det och sprang sedan till bussen för att åka till centralen. Blev hämtad av Peppi, Magnus och Hannis, vi körde och hämtade upp Karin och sedan satte vi kurs mot Ängelholm. SM-final!! Fick stå hela matchen få hallen var full...inte ofta det händer inom volleyboll;) Inte i Sverige i alla fall. Bra tryck i hallen, lustig speaker som dock borde gett f*n i att sjunga nationalsången.. Spännande och otroligt jämn match som skutade 3-1 till Katrineholm.. Till och med Karin kunde medge att det var rättvist då Engelholm inte spelade så bra... Kul med utflykt och kul att hänga med sina kära volleybollvänner även lite utanför träning och plan:)


Katrineholms passare Agne Zakarauskaite Landin...blev utsedd till bästa spelare i sitt lag. Välförtjänt. Kul att se en match med riktigt grymma passare:)
Bilder härifån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0