Respect me!

Härligt kort dag på jobb, underbart att skutta ut till strålande sol klockan tre! Synd bara att det var kallt som satan;) Skuttade lite extra glatt med tanke på att jag fick fem riktigt bra tider nästa vecka.. Hurray! Åkte och fick mina bryn noppade, det blev riktigt fint...dock var det en lite läskig upplevelse. Creepy man.. Blir nog att se till att det bli kvinnan som gjorde det första gången som får göra det nästa gång. Men nu är jag fin i alla fall.

Hem och invänta babe, fick i mig lite frukostbulle, ägg och kaffe(=exakt kopia av dagens frukost).
Sedan gick vi till Ica, mat till middag inhandlades och Tradera-fynd uthämtades. Urfin hoodie från Adidas, från en specialkollektion som gjordes tillsammans med Missy Elliott. Sitter perfekt och är urfin!! 160 kronor inklusive frakt gick kalaset på. Fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0