Ons 28/4-10

Redan onsdag, veckan rullar på i en hejdundrandes fart!! Jobbar 9-18 idag, lång dag på jobb alltså. Testade igenom lite inköp imorse och konstaterade att två saker åker direkt tillbaka. Skönt när man känner det så där direkt:) Inviger dock ett nyköp, haremsbyxorna har gjort come back i min garderob!! Hade ett par förra sommaren, som i ärlighetens namn inte satt så bra.. Men nu har jag kommit på knepet, vanliga trosor under!! Tjohej, då slipper man dra ut brallorna hela tiden:) Mycket bra. De nya är i mjukt material, känns som mjukisbyxor. Men fungerar enligt min kollega alldeles utmärkt att ha på jobb. Så nu kör vi!
Trötta ögon och putmage, härligt;P
Tröja: H&M Everyday
Byxor:NYA! Harems från H&M Everyday
Klocka: Casio...väntar ivrigt på min nya som jag beställde för längesen. Kom nu! Efter tre veckor ska man höra av sig till sidan man beställde från...det har nu gått ca två:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0