Måndag och tisdag

Hemma efter lång dag på jobb...9-18 och därefter shopping med lillasyster som fått presentkort i födelsedagspresent. Bra val om ni frågar mig;) Hjälpte henne att hitta lite grejer, fungerade som smakråd och hämtade passande storlekar. Kändes som jag fortfarande var i tjänst:p Haha, fast det vara bara kul plus att även jag fick med mig lute fina grejer hem.. Haremsbyxor, en tunika och en klänning. Nice! Bra priser också. Som alltid;) Efter shoppingen handlade vi lite mat som Maria tog med sig i bilen hem till mig. Blev falafel med sallad, vitlöksbröd och vitlökssås. Mums!! Nu har syster kört hem, Jacob är hemma och tittar på fotboll och jag sitter med datorn och bara tar det lugnt. Härligt!

Igår jobbade jag 7-15, därefter köpte jag fika och cyklades sedan till sjukhuset för att hälsa på mormor. Har velat göra det jättelänge, men tidigare har mormor mått för dåligt och varit för trött för att orka besök. Men igår fick jag äntligen komma dit och det var så kul:) Hon var sig så lik, trots halskrage och gipsat ben. Men jag kände igen min mormor och det var fantastiskt! Mamma hade varnat mig för att hon typ inte orkade äta något och lätt kunde bli trött. Men vi både fikade och satt och pratade i tre timmar. Om allt och inget, då och nu. Kändes trist att behöva gå när jag var tvungen att hasta hem för att fixa mig inför träning...men det var en jättetrevlig eftermiddag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0