Annandag påsk

Denna dag har inte gått i många knop. Babe var duktig och steg upp tidigt för att lägga i tvätt vid åtta. Vid halv tio när det var dags för andra omgången så väckte han mig genom att bädda ur sängen.. Mutter, inte helnöjd...men släpade mig ner och hängde tvätt iaf. Fick nybakade scones och kaffe när jag kom upp igen, så kändes det bra igen:)

Har förutom att tvätta även städat vårt hem idag..
Jag tog toan och babe dammsög. Mycket bra och välbehövligt! Kände behov av lite frisk luft så blev en gemensam löprunda bort till Pildammarna.. Jag avvek dock efter ett tag, sprang bort till Mobilia och hämtade min cykel som stått där sedan i lördags. Nu är den hemma i tryggt förvar igen. Skönt, så jag slipper gå till jobb imorgon:)

Kvällen har spenderats i soffan...
Lagade middag tillsammans, blev tacos! Hurray! Kaffe och marsipanägg på det.. Går en kort vecka till mötes, har dock fyra pass inbokade.. Känns bra, hoppas det kan hålla i sig lite till. Har lite annat att pilla med i veckan också, börjar ju dra ihop sig till sista ansökningsdag. Måste verkligen plugga i höst, står inte ut annars! Men då gäller det att komma in på det jag vill, inget annat duger!! Sista rycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0