Långfredag...

Jobbat idag...var först tänkt 9-14, men fick stanna till 15. Röd dag = goa pengar!! Kände mig ganska seg, fick t.o.m. kommentarer om att jag inte var som vanligt. Skumt.. Jaja, så är det väl ibland. Babe kom till Mobilia när jag slutat, kollade runt lite och fikade på Espresso House.. Laxbagel och stor latte, mums:) Har knappt gjort nåt alls sen jag kom hem, påskpysslat lite och lagat middag till mig och min karl..

Imorgon står jobb på schemat igen, dock endast 9-14..
Sedan bär det av till Svedala för påsklunch med familjen och delar släkten. På kvällen blir det utgång, då det enligt Biffen är ett måste på påskafton. Vågar inget annat än att lyda;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0