Jobbar

Känns som jag enbart och bara jobbar för tillfället. 9-18.15 i söndags, 9-18 i måndags och igår och 7-16 idag. Pust! Sov kass inatt eftersom jag var rädd att försova mig. Fick till följd att jag vaknade av mig själv klockan fem, suck! Är ganska trött nu kan jag säga... Slappar i soffan framför teven, samtidigt som jag har datorn i knät. Babe är just nu påväg till Polen, Sturup öppnade idag igen så de kom iväg på sin resa. Kul för dem, trist för mig som blivit lämnad ensam:( Menmen, ska nog gå bra.

Ikväll är det volleyboll igen, hurray!!
Tränade utan Jessa i måndags eftersom hon var sjuk. Funkade, men långtifrån lika bra.. Hoppas på bättre driv idag. Igår körde jag och Biffi gym eftersom det spöregnade.. Kände sig ganska duktig efteråt.

Imorgon jobbar jag 7-16 igen...sedan hoppas jag på att få fara till Ängelholm och titta på avgörande SM-finalen mellan Engelholm och Katrineholm. Hoppas, spännande ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0