Jag och Pernilla...

Igårkväll efter jobb hade jag en riktigt trevlig kväll tillsammans med Biffen. Var dock tvungen att panikstäda innan hon kom, lägenheten såg verkligen för j*vlig ut! Men efter några drag med dammsugare och dammvippa, samt bäddande av säng, diskande av disk och undanplockande av kläder så var Biffi så välkommen så. Hon hjälpte mig att färga håret, valet föll denna gån på Garnier nummer 5.3, färgen som frontas av Pernilla Wahlgren. Blev ingen jätteskillnad, men skönt att utväxten är tuktad i alla fall:) Som tack för hjälpen bjöd jag på middag, blev Stinas vitlökskyckling med ris och bea.. Grönsaker med dippa till efterrätt, nyttigheten is still going strong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0