Grillkväll

I lördags var Jacob och jag först på Big Comedy för att därefter ta bussen ut till Limhamn för grillkväll. Lagom rolig standup, skrattade en hel del...men kiknade aldrig;) Den buss vi skulle ta vill tydligen inte stanna så fick vänta 40 min:( Kallt och jävligt, men blev glad när vi kom fram och maten precis var klar. Perfa!! Så sjukt gott! Kött, potatisgratäng, sallad, bea och cider! Och till efterrätt fick vi sanslöst god morotskaka som Tove tagit med sig från sitt jobb. Jättestora bitar, precis som det ska vara! Jag var i mathimlen:) Eftersom jag skulle jobba på söndagen så hoppade jag och babe utgång och stack hem istället. Kändes bra, sjukt skönt att glida ner i en varm säng..


Tove fick en försenad födelsedagspresent av sina arbetskamrater...hon fyller år i november;)

Jacob funderar på att köpa ny telefon, en som ligger bra till är en likadan som den Annas kille Christian har.. Denne förevisade glatt och Jacob blev frälst. De satt säkert så, som bilden visar, i minst en timme..


Mums!!! Tänker framförallt på kakan..

Jag och Anna.. Lite glansiga, men snygga ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0