Fre 9/3-10

Planen för gårdagen var att först jobba, sedan baka frukostbullar och därefter springa med Biffen. Allt gick enligt planen tills jag tittade ut och såg att regnet öste ner:P Så fick bli en vända till gymmet istället. Funkade det med, kändes att det var ett tag sedan man var där.. Riktigt gött att ta ut sig.

Nu på morgon körde vi istället den planerade löprundan.
Två varv runt Pildammarna, enligt Biffen den officiella rundan. Jaja, betydligt trevligare än den jag brukar springa iaf. Härligt att springa inne bland träden, kändes nästan som man var i skogen:) Nu är jag hemma, nyduschad och redo för att bege mig mot jobb. Jobbar 12-20.15 idag, surt att jobba sent på en fredag...men är glad för allt jag får. Har bett om pass nästa vecka, får se om de lyckats skrapa ihop nåt till mig:P Hoppas!!
Går btw riktigt bra med mitt mission att ha håret utsläppt oftare:) Kör lite varannan dag för tillfället, utsläppt när det är nytvättat..
Klänning: NY! H&M Erveryday
Strumpbyxor: Ribbade från H&M
På fötterna blir det låga converse och ute åker vinterjackan på då vädret ser grått ut och regnet hänger i luften:( Kom igen nu våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0