Finally free!!!

Äntligen ledig!! Efter sju långa arbetsdagar är jag ledig! Hurray! Jobbade till 18.15 idag, var underbart att komma ut i kvällssolen.. In på Ica och handla mat, blev hamburgare till middag idag. Inte hemmagjorda, men något lyxigare än frysta i alla fall. Stod att de skulle grillas...var påväg att gå och fråga personal om det gick att steka dem med. Men hann komma på att det var en idiotisk fråga så jag hoppade;)

Hänger här hemma och njuter redan till fullo bara vid tanken på att jag kommer vara fri som en fågel hela dagen imorgon.
Funderar på allt kul jag vill hinna göra.. Kalas med familjen i Svedala är bokat sedan länge, måste strax sätta mig och slå in paket.. Och innan jag åker dit måste jag sticka till Team Sportia och hämta min nummerskylt till Vårruset. Yes, det börjar närma sig! Snart bara en vecka kvar! Ska slå följe med Biffi dit. Funderar på om jag ska ta en snabbtur på stan innan jag ska möta upp Biffen klockan tolv. Hade ju varit lite småtrevligt. Har ju inte hunnits med alls denna fullspäckade vecka..

En alldeles fantastisk sak med imorgon är min älskling återvänder hem.
Åh, vad jag längtar efter honom. Även om det gått riktigt bra och till och med varit lite skönt att ha lägenheten för sig själv så ska det bli underbart att få hem honom. Min skatt! Har passat på att go wild lite shoppingmässigt nu när han inte varit hemma. Kan han ju inte gnälla och kommentera;) Lite smått och gott från jobb och fick hem en påse från Nelly idag...med detta och detta. Fina grejer!
Detta lack införskaffades igår...Pink Mist är namnet och det har den där perfekta ljust, ljust rosabeiga färgen som jag letat efter så länge. Blev tipsad om att inte använda topplack då pärlemoren i detta kan göra att lacket skiftar åt det lila hållet. Så har istället målat tre lager av färg. Efter en arbetsdag sitter det fortfarande kvar, vilket är ett gott betyg:) Älskar färgen, kommer lätt vara en favorit i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0