En helg i Göteborg...

Anledningen till att jag for till Göteborg denna helg:)
Camilla laddar för fest och visar upp sin kreativa hörna..

På spårvagnen ner mot stan!! Man kan se hur lycklig jag är över att vara där jag är, haha!!

Påväg ut första kvällen, till enklubb där man enligt Millan alltid har roligt.. Dock var det lite väl lite folk för min del. Även Camilla var förvånad och menade att det brukar vara bättre;)

Lite småseg sådär dagen efter, men orkade ändå ge oss ut på shoppingtur. Här har jag sjunkit ner i soffan inne i Millans nya favoritaffär.. Hade precis frullat på kafé Bagatelle och fyndat jeans på Prickig Katt:) Efter lyckad shopping drog vi vidare till Textival, en typ av mässa där mindre förlag visade upp sina alster. Intressant och lite kul att se vad som skapas bortom den stora scenen..

På kvällen firade vi earth hour tillsammans med en massa folk med dreads nere i ett industriområde... Cosy;) Var i alla fall riktigt trevligt, kändes som något jag inte brukar göra.. Bara att titta på folk och vissas konstverk till frisyrer var spännande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0