Brunch och bebis

Hade en riktigt härlig dag igår, solen strålade hela förmiddagen. Tog bussen till centralen och promenerade därifrån ner till västra hamnen. Köpte latte och muffins på Espresso House och placerade oss i lä på en trappa. Riktigt härligt att bara sitta och njuta av sol, kaffe och sin älskling. Satt kvar länge, sen promenerade vi runt en stund innan vi tog bussen hem igen.. På kvällen var på på Paltkväll hos Maja, Patrik och Milla. Intressant får nog bli mitt omdöme...smakade inte så mycket. Fick rabarberpaj till efterrätt, den kan jag däremot säga mycket om. Så sjukt god! Spelade wii och lekte vilda lekar med Milla...var helt slut när jag kom hem:)

Idag har jag och Jacob varit och brunchat..
Blev vanliga stället på StKnuts torg då alla andra ställen kostade skjortan eller inte öppnade förrän klockan 12. Funkade inte!! Nu är vi hemma, babe har kollat fotboll och vi ska alldeles strax hoppa på bussen och åka och träffa Stina, Andreas och deras lille bebis Alfred. Föräldrarna ska få fika och bebis ska få en present.. Typ världens gulligaste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0