Volleybollfest

Bildkavalkad från i lördags. Malmö beachvolleyklubb hade ordnat en fest tillsammans med Kfum Malmö Volley. Och när det är volleybollfest måste man ju vara med!!! Vi inledde med förfest hemma hos Elin, satt i soffan och snackade volleyboll en masse. Samt lyssnade på musik, dansade och drack...en del.

Jeez, det gick ganska vilt till redan där... Drog sedan vidare till festen, vilken innebar en middag på en restaurang nere vid Malmö högskola i västra hamnen. Jättefint med hippieinspirerad bordsplacering...ni vet blommor och sånt. Jag hamnade bredvid Anders, alltid trevligt:) Den mannen kan man tala volleyboll med i dygn, haha!! Det var Emma och en tjej från beachklubben som fixat. Så bra gjort, tack tjejer. Jamaicansk buffé, antagligen jättegod.. Dock missade jag på en vänster nästan att äta. Plockade jättelite, och åt knappt det. Hm, inte likt mig;) Får skylla på drickan...
Vi mötte upp Laura utanför Elins port, den stackaren hade åkt runt halva Malmö innan det blev rätt. Jaja, hon fick i alla fall skjuts med Biffen och blev glad:) Biffen fick stå hela vägen till festen, vilket ledde till att hon, förrutom att vara bakis på söndagen, även hade grym träningsvärk. Hahaha!!!

Här någonstans dog min kamera, så det blev inga bilder inifrån Etage där vi sedan hamnade. Men hade i vilket fall en sjukt rolig kväll, var inte lika glad dagen efter....men det fick gå. Löste det med soffhäng, promenad på stan och en fika på Espresso House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0