Vita skor

Var riktigt duktig innan, har skrivit klart två delar av hemtentan, och gjort anteckningar till de andra. Känns skönt att det rullar på:) Kom på nu att jag nog måste se till att färdigställa de förbannade synopserna...de ska vara inne klockan 18 imorgon. Och jag jobbar 9.45-15. Finns iofs lite tid, men hade varit skönt att få det gjort.

Efter en massa plugg spatserade jag iväg till Ica...köpte lunchgrejer och hämtade tre paket.
Ett till babe, och två till mig. Men det ena ska tillbaka, blev fel med storleken när jag beställde. Och sen gick det inte att ändra beställningen. Kasst som bara den, känns inte så miljösmart när varorna skickas från Frankrike. Menmen, i paketet som stannar låg dessa vackra!

Åh, I love!! Får aldrig nog av Converse, och vita är absoluta favoriten:) Passade på att beställa när jag fick en rabattkod från LaRedoute...40%, inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0