Torsdag

Idag är en glad dag, för jag och mitt barr ska äntligen få dra iväg till frisören!! Hurray! Men först skola, 10-12. Jaja, litteratur idag...inte fullt så tråkigt som språkdelen. Tänk att jag sitter och skriver detta?! Jag som älskar språkdelen av svenskan. Tror det beror på läraren, och det faktum att litteraturen lagts fram på ett mer konkret sätt i denna kurs. Uppochnervända världen;)

Igår var det volleyboll i Danmark. Och vi vann!
Trodde jag verkligen inte, Gentofte gav ett respektingivande intryck när vi anlände. Dock sprack den bilden ganska snabbt. Skitkul att spela match, men jag kände mig helt i gungning. Hoppas det går över snart, allt har känts så mycket svårare det här året gentemot förra. Kanske beror på att vi är fler bra, samtidigt som jag såklart tycker det är jättekul. Träningarna är ju så mycket roligare:) Men likväl, jag kommer inte igång:( Två veckor kvar till premiär, får ge mig själv en spark i baken nu!! Har i alla fall köpt ett hopprep, fint initiativ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0