Tisdagmorgon

Det är så skönt att jag orkar släpa mig upp strax efter halv åtta varje morgon, det gör nämligen att jag kan sitta och softa i soffan längelänge. Läsa bloggar, frulla långsamt och titta på Nyhetsmorgon... Ah, det behövs idag! Kände mig helt orolig igår, tror det har att göra med att tre arbetsdagar ligger framför mig. Kan dock inte förstå varför det oroar, gillar ju att jobba.. Menmen. Idag blir det i alla fall först skola, sedan hem och luncha och därefter 15-20.15 på Mobilia.

Oj, nu måste jag ta tag i mig själv och se till att komma igång.
Disk och bäddning står på schemat innan jag beger mig mot stationen. Är kluven över vädret idag, solen skiner lite försiktigt men känns likväl som hösten är rejält på ingång.. Mysigt, men förvirrande;)

Målade naglarna svarta med nyinköpt nagellack från Mavala igår efter träningen.
Har varit sugen på det ett tag, och nu är både fingrar och tår svarta som natten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0