Tisdag

Redan tisdag, tiden springer verkligen iväg!! Idag har jag endast skola på schemat, men har likväl en massa som måste fixas därefter. Tvättid är bokad, plus att jag måste iväg och storhandla...alldeles ensam, då babe jobbar sent:( Menmen, det är ju alltid så skönt när allt är fixat. Känns skönt och välbehövligt med en hemmahängvecka efter den förra som ju var jobbspäckad.. Men lite jobb blir det ändå...imorgon, 9-15 på Mobilia:) Lagom.

Nu börjar jag verkligen längta efter att få gå till frisören!
Hade egentligen bokat tid idag, men min frisör ringde och ändrade tiden till torsdag. Så barret får klara sig till dess. Är spänd på hur jag kommer se ut, ska ju färga håret. Längesedan jag inte var blond eller ljus. Ska nog hålla mig kvar på den ljusa skalan dock, men mörkare än idag. Pallar inte denna förfärliga utväxt!!!

Idag ska jag ha förberett att presentera en text i skolan
. Satt och läste och strök för igår, men jag fattar inte syftet! Gaah!! Jaja, får läsa inledningen igen och hoppas på att få lite grepp.. Tråkigt är det i alla fall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0