Spring och middag...

Har precis kommit tillbaka från en löprunda... Hade planerat att springa idag, men gav upp planerna då regnet aldrig verkade vilja ge med sig. Men så plötsligt kom solen fram, så jag bytte om snabbt som bara den. Blev den vanliga korta rundan med Mari Jungstedts Den dubbla tystnaden som sällskap. Kände att jag behövde komma ut, efter att bara sutit på min gump hela eftermiddagen. Plus att jag blev heldeppig igår när vi körde kondition på träningen. Jag höll på att döö! Min ork var lika med noll, vilket jag iofs tror har att göra med att jag hade gått upp tidigt och sedan stressat mig igenom hela dagen.. Pust! Idag är jag så mycket piggare och humöret är på topp. Ser dessutom framemot träningen imorgon, då är jag med från start.

Nu har jag gjort middag, köttfärsmackor med bacon på.
Mumsigt goda!! Ska strax ställa in dem i ugnen och därefter själv hoppa in i duschen. Ikväll blir det mys i nya soffan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0