Söndagkväll

Har haft en soft och lugn helg, inte helt självvalt dock. Var seg och snorig som bara den i lördags, så hoppade volleybollfest:( Dock orkade jag med en shoppingrunda på Entre tillsammans med babe...hehe. Köpte en vit kofta och tights med guldiga dragkedjor från BikBok, en ring från GinaTricot och en seglarskjortklänning från Carlings, där de hade halva priset på alla tjejöverdelar. Hurray! Hann även med en fika på Waynes, mm:)

Idag har vi varit nere på kalas i Beddinge, för lillebror Erik.
Gav honom presentkort på Lagerhaus, kändes rätt nu när han äntligen flyttat hemifrån;) Kul att träffa släkten, fast jag fick hålla avstånd pga förkylningen.. Jag och babe tog en runda med vovvarna, Jacob fick vara min hjälte då Acke försökte äta upp en hartass ner på heden. Uähh!!!

Tillbaka i Malmö blev det äntligen storhandling, som vi skjutit på i två dagar.
Sedan hem och göra middag, tacos!! Mums!! Nu är jag mätt som en plätt, och har idétorka gällande mina synopser. Hoppas få lite idéer av mina kära kursare imorgon, känns som jag bara tjatar runt samma sak just nu:p Imorgon delas dessutom hemtentan ut, ska in på torsdag. Häftig vecka att se framemot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0