Röv

Tror ni jag fick reklamera mina jeans eller? Såklart inte! Kärring! De ringde idag och sa att Lee kollat på mina jeans och kommit fram till att det var slitage. Jamen hallå, det fattade jag väl också att det var. Men jag hade typ haft dem i ett halvår, och på den korta tiden anser jag inte att ett par märkesjenans ska gå sönder. Hon sa även att de ju inte kunde veta hur mycket jag använt dem, om jag cyklat eller suttit mycket. What the ****??!! Ska man inte kunna använda, cykla och sitta i ett par jeans. Plagget som från början användes för arbete har nu förvandlats till det mesta ömtåliga. Bläää!!! Så mycket skitsnack.

Hon sa sedan att jeansen hänger i kassan på outleten, så jag kunde hämta dem.
Jag sa att hon kunde stoppa dem nånstans.... Nä, det gjorde jag såklart inte!! Men jag sa att hon kunde slänga dem, kan ju fan inte gå runt med ett stort hål i röven. Tror btw att hon ljög när hon sa att Lee kollat jeansen.. Troligt att de åker ut till lilla Svedala för att kolla en trasig jeansrumpa på en outlet.. Bullshit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0