Onsdag

Regnet smattrar mot rutan och jag har precis fått i mig den sista slurken kallt kaffe. Kaffet jag koakde för att kunna få lite läsro och plugga ikapp de kapitel jag missat då boken varit omöjlig att få tag på. Fick låna av en snäll kursare som i sin tur lånat av läraren.. Ojoj, gäller att hålla hårt i den med andra ord. Den ska tillbaka imorgon, hoppas bara min beställda kommer då!!!

Jobbat ute på Center Syd i Löddeköpinge idag...har aldrig varit med om en så lugn dag...stiltje var ordet.
Men var faktiskt riktigt skönt i kontrast till de något mera busy dagarna på Mobilia. Men skulle aldrig palla i längden, tur jag ska till Mobilia imorgon igen:) Fast bli busy dag, skola 10-12...jobb 13-20.15. Puuh!!!

Köpte en underbar, stickad väst från Vero Moda idag...för halva priset!
Och detta bara för att det var den sista i den butiken. Hurray!! Underbar, kommer användas flitigt när de kalla dagarna kommer. Över klänning och till långärmad tröja och jeans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0