Måndag

Imorse var jag så trött...och frös som bara den. Men när jag väl hasat mig upp så gick det ändå. Har haft en lugn dag idag, två timmar i skolan och sedan en tur på stan. Köpte tre kuddar från Indiska, två till soffan och en till sängen. Nu när vi har fått ett sängöverkast vill man ju vara duktig och bädda varje dag...och det blir så mycket finare med några kuddar till:)

Nu är jag hemma och sitter och myser i soffan.
Jag kommer bo i den hädanefter, den är så himla mysig!! Och det har blivit så fint med det nya bordet och den nya mjuka, mysiga mattan:) Åhh, I love my home! Har suttit och pluggat inför morgondagens föreläsning, en grej vi skulle läsa var på engelska...och efter ett tappert försök fick det va! Min engelska suger!! Klarar mig bra när det kommer till att prata och så, men läsa akademisk text. Nä, det går inte! Menmen, får lyssna extra noga imorgon bara så löser det sig nog:)

Nu ska jag ta tag i projektet att skapa mer garderobsplats här i vårt hem.
Vi köpte lådor att ha under sängen igår på Ikea, och däri ska nu alla lakan och handdukar stoppas. Kommer nog bli jättebra...jag behöver i alla fall mer plats. Sedan ska jag även gå igenom min garderob och flytta ner sommarkläderna i källaren. Och bära upp koftor:) Mmm, mys! Det börjar ju närma sig höst i mitt kära Skåne...

Hade funkat...

Kommentarer
Postat av: alexandra

du kan vinna en header på min blogg!

hoppas du är med (:

2009-09-07 @ 21:25:05
URL: http://daydreamer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0