Måndag

Ny vecka igen, denna med fokus på synopser, hemtenta, lite jobb och sista veckan innan premiär!! Ojojoj!! Känns som förkylningen lättat lite så hoppas och tror att jag kommer kunna träna ikväll:) Måste ju, så jag får spela på söndag;)

Har pälsat på mig ordentligt idag, ser riktigt kallt och grått ut här ute. Hööst!!
Men tycker samtidigt att det är mysigt. Skönt att få klä på sig, och att med gott samvete kunna sitta inne. Fick en idé gällande litteratursynopsen när jag vaknade imorse, tror jag måste lägga till en teori...alternativt undersöka en text till. Ska fundera över det under dagen, så hoppas jag att jag kan färdigställa i eftermiddag. Språkdelen saknar endast några hundra tecken, känns nästan i hamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0