Måndag

Hemma efter dag i skola och möte med studievägledare...som fått mig att inse att det nog blir till att jobba i höst:p Lärarprogrammet med idrott som huvudämne drar nämligen inte igång förrän tidigast till hösten. Blää!!! Och sen kommer jag dessutom få en termins hål mitt i, då jag ju redan läst svenskan. Menmen, en vacker dag ska jag nog vara klar med min utbildning. Får ta en dag i taget, sakta men säkert framåt.  Som det ser ut är jag klar våren 2014, hoppas kurvan har vänt då och att skolorna skriker efter mig;)

Denna vecka innebär plugg och inget jobb.
Sa i förra veckan till på Mobilia att jag kunde jobba nu i veckan...de ringde imorse och då var jag tvungen att säga tack men nej tack.. Ont i magen, gillar inte att säga nej:( Men, skolan måste komma först...pallar inte kugga grejer så jag har dem liggande. Ska skriva två synopser, vill ha dem klara till i helgen.

Hittills går det väl sådär, var tvungen att sätta mig i soffan och tänka över mitt liv nu när jag kom hem.
Vette katten om jag kommit fram till något, men har hunnit läsa bloggar, äta macka och dricka kaffe i alla fall. Plus att jag precis ut det svarta mot röda och glammiga naglar. Behöver färg just nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0