Lite på sne...


Hm, sitter vid Jacobs dator då den går mycket snabbare...både när det kommer till att starta och även när man jobbar vid den. Dilemmat är bara att jag inte har stenkoll på hur den ska manövreras. Trodde jag lyckats rotera bilden..men när den publiceras är den likväl på sne. Grr!! Jaja, får väl skylla mig själv:)

Tröja: Gina Tricot
Byxor: NYA! Jeanstights från Pieces
Frisyr: Utsläppt, plattat med fruktansvärd utväxt;)
Idag efter skolan ska jag iväg och boka klipp- och färgningstid...I´m going darker. Inte jättemörkt såklart, men jag pallar inte den här jävla utväxten längre. Wohoo, ser så framemot det!!

Kommentarer
Postat av: Maria

hahah men du får ju vända bilden ;)

2009-09-14 @ 12:55:00
URL: http://mariaregen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0