I ett!

Mina dagar har gått i ett satans tempo so far. I måndags var det först upprop i skolan, jobb 16-20.15 för att därefter hasta till volleybollträningen. Men det var så värt det, love volleyboll! Igår jobbade jag 9-18 och fick sedan åka hem och slänga mig i soffan tillsammans med babe. Idag har jag skola 10-12 för att sedan typ springa till tåget och åka ut till Mobilia och jobba 13-20.15... Och sedan blir det träning, haha!! Busybusy!! Men det är ju samtidigt kul.

Imorgon hoppas jag få pusta ut lite, då blir det endast skola och därefter hem för att invänta den nya soffans ankomst.
Ja, den är här nu!! Hurray!! Nu måste vi bara köpa nytt bord och ny matta:) Menmen, en sak i taget!

Har varit lite smått förvirrad denna morgon..
Trodde jag hade sjukt bråttom att komma iväg till tåget...fram till att jag insåg att klockan ju bara var kvart över åtta. Och eftersom jag inte börjar förrän tio så var det ju ganska lugnt, haha!! Men nu börjar det bli dags att bege sig...dagen ska sparkas igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0