Helgen

Igår städade jag hela lägenheten då babe hade övergett mig för att spela golf:p Klockan fyra mötte jag upp Biffen och for till Lund. Förfest i ett korridorskök, sedan buss ut till Alnarp för middag och fest med Akademiska rodden. Jag, som inte hade tagit ett enda årtag fick likväl njuta av sjukt god buffe...och en massa fri dricka!! Wohoo!! Sjukt trevligt och högljutt;) Sedan blev det dans till liveband...ett gäng svettiga och mustashprydda medelåldersmän, grr!! Jaja, gick att dansa till;) Spenderade inte en spänn på hela kvällen då även buss hem var fixat. Sjuukt bra får jag säga! Ska lätt vara med nästa år också, då kanske man skulle ro litta med;) Hoppas på att få bilder snart, glömde min kamera hemma...stupid!! Hittade en hos Biffen...

Var lite småskraj för att vara snorbakis idag, skulle ju jobba så kändes inte super...
Men! Vaknde och mådde prima. Frullade i soffan med babe och jobbade sedan 12-18.15. Ett perfekt dagenefterpass;) Sjuk action i butiken idag dock...folk stökade som bara den. Men jag mest omkring och bakismös:) Och städade!! Puuh!! Fyra pass denna vecka, goa pengar. Nästa vecka blir något lugnare, ska fokusera lite mer på skolan... Och kanske träna liite mer...känner mig helt förslappad!! Inte bra!!

Btw, nu ikväll bokade jag och min älskling en resa till London!!! Hurray, vad kul det ska bli! Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0