Fredag

Idag gör jag något jag totalt gjort ca fem gånger i livet...jag skolkar!! Ojojoj, nu är det påväg utför;) Gick från halsont till supersnuvig igår, och har snart snutit upp en hel hushållsrulle...så kände att det kunde vara klokt. Har sovit till tio, och sedan frullat i soffan framför Efter Tio...myys!! Stackars Jacob som måste jobba, han sa imorse att han mycket hellre ville stanna hemma och gosa med mig:) Gullis!

I eftermiddag blir det busybusy, ska hoppa på bussen ut till Ica Maxi...på denna buss ska Jacob sitta.
Direkt efter jobb. Pust! Anledningen till stressen är att vi ska på hockey ikväll och måste hinna handla innan. Hockey, i en hall som enligt Jacob inte ska vara kall. Hm, vi får väl se. Ska gnälla som bara den om där är kyligt. Är ju redan sjuk, vill inte dö svininfluensedöden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0