Duktig, flitig...och lite trög

Idag fick jag stå för hela klassens oförstående... Men vaddå, jag bjuder på det! Fattade ju faktiskt inte, och kländes bättre att vara ärlig och få en förklring av läraren då. Blev lite klarare i alla fall;)

Två timmar i skolan, efter det har jag spenderat dagen i duktighetens tecken.
Diskat, återvunnit en jädrans massa kartonger, varit på Ica Maxi och storhandlat, tvättat och bakat matmuffins. Spännande, kul att testa att baka något nytt. Inte fel att de är nyttiga dessutom. Innehåller torkade aprikoser, fetaost och pecannötter...mums! Har redan provsmakat två, tror några åker med till jobb imorgon. Nu har jag precis startat ugnen igen, babe kommer hem klockan nio och då ska middagen stå på bordet. Vilken hemmafru jag är!!
Mums, muffins!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0