Åter i Skåne

Hemma igen, efter en riktigt rolig och volleybollspäckad helg. Steg upp kvart över fem i lördags för att fara till Borås. Lyckades sova en timme i bilen, riktigt nöjd med det. Sen fick jag köpa kaffe, vilket också gjorde mig glad:) Spelade fyra matcher, förlorade tyvärr den sista med 2-1...men det gjorde inget då vi ändå vann gruppen tack vare setskillnad. På lördagkväll bjöds det på buffé och därefter sussades det sött på lyxig luftmadrass:)

Upp för matchstart klockan 9 på söndagen.
Mötte först ett elitlag som vi tyvärr förlorade mot med 2-1.. Därefter blev det div1-final mot ett norsk lag. Och vi vann!!! Med 2-0! Hurray!!! Jag slog in matchbollen, känns alltid lika bra:) Kom hem i riktigt bra tid, så skönt! Nu sitter jag bredvid babe i soffan, och njuter segerns sötma;)

En lite tråkig sak är....att min axel gör ont:(
Beskrev hur det kändes för Jessa..och hon sa att det var precis så hennes axel kändes innan två operationer. Ajdå!! Nu ska det tränas teknik!!! Måste komma över min misstro mot att det går att ändra...mentalt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0