Älsklingens dag

Igår var en fin och bra dag... Skola först, var dock lite sen då bussar och tåg inte riktigt gått min väg. Plus att jag kom iväg lite sent...oops! Menmen, det löste sig! Efter skolan shoppade jag födelsedagspresent till Jonas och sen hoppade jag på bussen till Svedala. Skulle reklamera mina älskade Leejeans som ju sprack i rumpan tidigare i somras. Köpte dem i november på outleten...tycker de gått itu lite väl fort så ville i alla fall höra efter. Kvinnan jag pratade med var nog någon typ av chef...och sjukt otrevlig!!! Jag fattar inte!! Okej, jag hade inget kvitto...men enligt lag behöver man inte det. I alla fall, hon tog jeansen och ska ringa om några dagar. Hon kunde inte godkänna reklamationen av dem direkt, utan var tvungen att prata med Lee först. Jag var för trött och hungrig för att orka diskutera, men ska se vad hon säger när hon ringer. Som sagt har jag ju lagen på min sida. Blev lite chockad av bemötandet, på H&M ifrågasätter vi aldrig en kund som vill reklamera! Vi tar emot och kanske ställer någon fråga...men säger aldrig nej eller får kunden att känna sig ifrågasatt. Kass!!!

Jaja, förutom det. Bra dag! Lunchade med pappa och körde sedan hem för att fika med Maria..
Sockerbulle och kaffe i nya soffan:) Bra uppladdning för träning, haha!! Var laddad som bara den, älska volleyboll. Blev teknikträning...gick väl sådär, men är övertygad om att det är nyttigt:)

På kvällen hade vi födelsedagsmiddag för Jacob:) Lasse, Kerstin, Jonas och Sara var på plats
...och babe fick en massa fina presenter. En golfklubba, en borr, prenumeration på tidningen Gourmet och ett sängöverkast...som klarade mitt inträdesprov. Hade bannat Jacob för att han önskat sig det, skräckscenariot var att vi skulle på ett beiget och fult. Men detta var fint, och precis rätt färger. Hurray!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0